Tema: Re: keista situacija
Autorius: LinasM
Data: 2009-01-27 23:19:53
Na situacija tokia, kad firma visus uzsakymus ir pinigus gaudavo per
akcininkus. Akcininkai pasitrauke, o direktorius firma perdave tam kam dar
ji yra kazkiek vertinga... galbut ja panaudos kokiems nors pinigu plovimams,
nezinau... Zodziu pinigu as atsisakau, tiesiog siaip buvo idomu ar kaip nors
kitaip as galiu nukenteti. Ir kaip man iseiti is to darbo? Nes dabartiniai
firmos savininkai net nesisneka, panasu kad uzsienieciai kazkokie :)