Tema: Re: Parduotuves iškaba
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-12 13:46:42
"Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:hn95be$htb$1@trimpas.omnitel.net...
> Tuo tarpu partijos yra de-facto mirusios, bent jau laikinai. O jos mirusios todėl, kad atstovauja ne kokias nors kultūros/požiūrio/sistemos pozicijas, o interesų grupes. O dabar pagrindinis interesas - (sotus pilvas, xata, autosas, Turkija, dar dvi mano ir moters kopijos)REPEAT. Kada interesai tokie susiniveliavę, partijos taip pat visiškai susiniveliavo, todėl skiriasi tik jų iškabos tiek pat kiek skiriasi iškabos Maxima/Rubicon/Gasprom/etc. Kada mes vėl pateksime į aklavietę, susidursime su išties rimtais keblumais, tada ir protingų valdžioje prireiks jas spręsti ir partijų sudėtis ir veiksmai kitokie bus. Antraip => Rusija :-)

Kaip ir pats rasai - partijos tik interesu grupes. Ir esu isitikines, kad taip yra visame pasaulyje, ir nieko cia nepakeisi. Zmones visdelto bandos gyvunai ir linke burtis i grupes. Beda buna ta kai i valdzia prasimusa ta gauji, kuri atstovauja ne daugumai, o tik savo siauram ratui. Prasimusimas galimas pasitelkus mela, propoganda, jega, baimes ir panasiai. Viskas butu daug paprasciau jei partija sulygintumem su mafija (organizuotom nusikalstamom grupuotemis) nematau daug skirtumu. Ir vieni ir kiti atstovauja savo interesams, nevisiems jie patinka, bet jie turi galiu priversti paklusti, turi savo kasas ir kuriu finansuoja organizacija, vadai gauna duokle nuo zemiausios grandies iki virsuneliu. Esminis skirtumas tik vieni kuria taisykles kiti jas lauzo :)

T:)