Tema: Re: Parduotuves iškaba
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-09 10:17:15
Kazhkadaise, kuomet dirbau su reklama, eidavo tie projektai so svistom, ish pirmo, bent jau man. Tiesiog reik laikytis reikalavimu. O jei nukrypsti ar nezhinai ju - pats kaltas. Budavo projektuku, kuomet klientas izhsispiria, kad noriu butent taip, o ne kitaip, tuomet kad ir toks variantas - seniunijos architektas, su kuriuo esam seni pazhistami ir draugishki santykiai, paaishkina - cia toks rajonas, nu negaliu niekaip - pasirashysiu - ishkart najiezdas ant manes, komisijos, tikrinimai, baudos, a chule cia pasirashei, kyshi gavai, nekitaip. Ir zhinojau eile uab'u, kuriems suderint ishkaba ar skyda nu niekaip - praspiria ir praspiria, jei ne arshitektai, tai D.R. butinai. Tiesa sakant ta D.R. suprasdavau kartais - kodel turetu pasirashinet ant projekto, kuris yra shudas visishkas dizaino prasme, kreiva fiziko rankele papeckiotas. Kaip teisingai pastebejo VNO, miestas turi atrodyt tvarkingai.