Tema: Re: banko saskaita uzsienio firmai
Autorius: Alius
Data: 2010-02-24 22:46:01
Bandziau Swedbank ir SEB, nedave nei viename. I abu reikejo ateiti paciam.
Skirtumai, Swed uztenka uzpildyti ju paraiska, kuria svarsto savaite, ir
paskambina penktadieni ~16
:55 pasakyti kad bankas atmete prasyma nekomentuojant del ko. SEB
pirmiausiai paprase atasinesti visus dokumnentus isverstus i lietuviu kalba
ir patvirtintus notaro, tik tada duos pildyti savo parasika, bet perspejo,
kad sansai artimi 0. Net nebandziau.  I kitus neejau, kokia ten situacija
nezinau.