Tema: Re: Kokia veiksmų seka del ivykio?
Autorius: Meksas
Data: 2010-02-22 00:31:27
kiek teke su draudimu bendraut tokiais klausimais, tai labiau remontui
apsimokedavo issirinkti is ju siulomu servisu. karta buvo suskiles buferis
ir suduzus viena fara.. tai servisas remontavo menesi ir uzsisauke 4500lt :D
automobilis rinkos kaina tai nesieke 10k pagal draudimo bendrove. aj dar
toks dalykas, kai reikejo pakeisti viena susidevejusia detale, tai teko
sumoketi 50% jos sumos. o siaip detales ka dejo ir keite tai bent jau sake
kad naujas eme.

kad nuvaziuosi i servisiuka pasitikrint nepakenks
jei tvarkaisi draudimo pasiulytam servise, tai samata sudarys servisas
jei atsiras kitu defektu, juos suremontuos
remontuotis ju siulomam servise nebutina, bet kai gausi lista pasidomek
visais, issirink ta kuriame nedirba krievarankiai
tau tai nesiulys nieko ieskot, bet jei taip gausis kad servisas neras nauju
detaliu tai paklaus ar jiem ieskot srote, kazkas tokio

ismokos dydziui tikrai neturi rida. amzius irgi salyginis dalykas.
skaiciuoja tai nuo to tokio automobilio rinkos kainu, kurios yra dazniausiai
mazesnes nei realios kainos.