Tema: Re: Kaip dabar daryt?
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-01 13:44:15
nepasakyciau, kad nemato. Tiksliau gal ir mato gal ir ne :)
Pagal istatyma jei dovana gauta bedrai pameus juridinio asmens, kuris susijes darbo santykiais (is darbdavio) tai toks ismokejimas bus prie A klases pajamu ir bus pranesamas i vmi iki kitu metu vasario 15 d. Jei bus gauta ne is susijusio, tai vel priklauso nuo to uz ka gauta. Jei prizas, laimejimas tai nesideklaruoja jei suma nevirsija 320 lt, jei suma virs pranesimas i vmi iki kitu metu vasario 1 d. Jei tai azartinio losimo ar loterijos laimejimas tai prasinesa sumos virs 3500 lt.

Jie tai petras padovanojo jonui, tai greiciausiai vmi neiko nematys, o ir nera tikslo tai rodyti :) Bet is sumos, bandau speti, kad imone suorganizavo alai koki zaidima ir ismokejo po 700 lt laimejimu ar prizu :)

T:)