Tema: Re: Kaip dabar daryt?
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-01 13:28:57
Na pagal GPM istatyma nepamokestinamos pajamos yra (17 str.):
26) paveldėjimo būdu gautos pajamos, kurios yra mokesčio objektas pagal Lietuvos Respublikos paveldimo turto mokestį reglamentuojančius teisės aktus; dovanojimo būdu gautos pajamos iš sutuoktinių, vaikų (įvaikių), tėvų (įtėvių), brolių, seserų ir senelių; taip pat iš kitų gyventojų dovanojimo būdu per mokestinį laikotarpį gautų pajamų suma (vertė), neviršijanti 8 000 litų;

ir

40) šios dalies 37 ir 38 punktuose nenurodyti 700 litų vertės neviršijantys sporto varžybų ir kiti prizai ir laimėjimai, jeigu jie iš to paties asmens gaunami ne daugiau kaip 6 kartus per mokestinį laikotarpį

Taigi, viskas dar priklauso ka istiesu suteike tau kita puse ir dar kas ji yra fizinis asmuo ar juridinis. Jei juridinis, tai jis apie tokius ismokejimus greiciausiai (teoriskai turetu) padeklruos i vmi. Pagal suma panasu, kad gavai priza ar kita laimejima is juridinio (atkreipk demesi, kad neapsimokestina dovanos gautos is kitu GYVENTOJU), bet visa laime, kad suma neapmokestinama :)

T:)