Tema: Re: vazinejimas ant ezero ledo
Autorius: KEdas
Data: 2010-01-28 16:07:39
Jonas Sergejenka rašė:
> KEdai, jei tau netyčia įdomi mano nuomonė apie paskutinę fotkę. Kad
> nubausti - reiktų atmesti bet kokias protingas abejones dėl
> pažeidimo. T.y., reikia detalesnės nuotraukos iš toli, kad toje
> gatvelėje nėra ženklo "P" su atitinkama balta lentele

Ši vieta yra mano kieme, todėl kaip ta vieta atrodo vasarą jie
atmintinai turėtų žinoti pagal anksčiau matytas nuotraukas.
O Butylovas, būdamas vietinio PK tyrėju, šią vietą turėtų žinoti
asmeniškai, nes tai yra jam priskirta teritorija.

Akivaizdu, kad tokį atsakymą surašyti jį paskatino dėl Smėlio g. 19
priimtas teismo sprendimas (šaligatvio gale stovintis automobilis
netrukdo pėstiesiems), kurį buvau įmetęs.
Beje, tu vis dar nepatarei ką dėl to sprendimo rašyti LVAT'ui. Skundą
reikia surašyti iki pirmadienio.

> šiaip, jei ten nėra ženklo, leidžiančio  taip parkuoti, tai aš ten
> matau teisės pažeidimą (parkavimas neleistinoje vietoje).

Ačiū dievui, nes jau pradėjau įtarti, kad man su psichika blogai ir
matau nesamus dalykus. :)