Tema: Re: vazinejimas ant ezero ledo
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-28 14:08:58
KEdai, jei tau netyčia įdomi mano nuomonė apie paskutinę fotkę. Kad nubausti - reiktų atmesti bet kokias protingas abejones dėl pažeidimo. T.y., reikia detalesnės nuotraukos iš toli, kad toje gatvelėje nėra ženklo "P" su atitinkama balta lentele "Parkavimo būdas ant šaligatvio". Reiktų adreso tikslaus (tą matyt parašei).
O šiaip, jei ten nėra ženklo, leidžiančio  taip parkuoti, tai aš ten matau teisės pažeidimą (parkavimas neleistinoje vietoje).

J.