Tema: Re: dėl draudimo
Autorius: DRX
Data: 2010-01-18 08:42:32
man klausimukas kilo kokia jie teise turi reikalauti kaltininko masinos
nuotrauku?
as uzlekiau i draudima su deklaracija manes klausia kur masina reikalauja
padaryt nuotraukas ir bla bla.
iseinant ipareigojo atsiusti nuotraukas rytoj ir ne su donkratu darytas.
nusiunciau uz savaites viena donkrato nuotrauka ir kolkas ramu.
tikiu kad jie noretu spresti apie mokejima nukentejusiam nevatai del blogu
padangu blogu lempu ar dar kokiu issigalvotu reikalu.