Tema: Re: dėl draudimo
Autorius: PL
Data: 2010-01-15 15:04:10
kaip draudimas aiškina tai jie sudarė kažkokią komisiją į kurią ir policininkas įeina ir mano draudimo atstovas. Važiavo į eismo įvykio vietą ir nustatė, kad kaltė abipusė.
Ant deklaracijos ten kur "patvirtinu kad esu atsakingas" yra tik kaltininko parašai. Kas įdomiausia tai įvykus avarijai buvo ir policija vietoj. Patarė deklaraciją pildyt ir išvažiavo.