Tema: Re: Dėl ne maisto prekės keitimo/garantinio remonto?
Autorius: AuriZzZ
Data: 2010-01-11 16:46:32
nu tai man ir sakė, turi nusiųst, ptarestuot ar tikrai neveikia:/, ir jei ka
naują atsiųs, jei būtų išvis neveikiantis butu naują davę.
tiek tų nuostolių, kitą kartą reikalausiu pagal savo teises..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4760 (20100111) __________

http://www.eset.com