Tema: Re: pajamų, gautų natūra, apmokestinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-08 14:49:40
Noretum.... Su akcizais va kaip buvo. Taigi man atrodo LVAT'as pasisake, kad
nuo parduotos samanes ar pilstuko privaloma sumoketi akcizus. Nes neteiseta
prekyba alkoholiniais gerimais nepanaikina akcizo prievoles. Manau diedukas
visai nepriesh butu buves kas menesi i VMI su bonkela ateit, kad tik ramybej
palikt.

Idomesniau butu prostitucijos atveju. Atsiskaitymas natura problematiskas -
nepasandeliuosi, o ir moteirske dalies pricindalu neatseks ir mokesciams
nepateiks. Reiktu apmokestinti GPM'u. Ish kitos puses, tai seniausia
profesija ir santykiai tada reglamentuojami pagal DK - darbdavys turetu
sumoketi visus priklausancius mokescius, o baigus darba - iseitine ir
nepanaudotus atostoginius. Mokesciai - subtilus reikalas...