Tema: Re: atostoginiu dienu skaiciavimas
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-01-07 17:16:07
 Tai yra du variantai, arba buhaltere savo lenteleje ar kazkur sumazina tavo isnaudotu atostogu dienu skaiciu atimdama i ta laikotarpi papuolancias valstybines sventines dienas arba tu grizti i darba pasiilgindamas atostogas ant tiek dienu, kiek ispuole valstybiniu sventiniu dienu. Man asmeniskai tai antras variantas nepatinka ir visada skaiciuojam pagal pirma varianta ir darbuotojai i darba ateina kita diena po prasume nurodyto atostogu laikotarpio. Antraip gausis makalyne, jei vienas darys taip, kitas kitaip ir galu gale niekas teisingai nebesuskaiciuos, kiek tu turi neisnaudotu atostogu.