Tema: Re: eismas sankryzoje..
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2010-01-05 23:17:03
tai vat kad braliuku atsakymas vienareiksmiskas: sukti is desines
juostos i aikstele negalima (nu isvis negalima)
tipo bando prikirpt "apsukancius" tokiu budu ta nesveikai trumpa posukio
i kaire juosta..

Linui:
kadangi i kaire signalas dega trumpai - tai gudresni pasuka i ta
aikstele (i desine, i kuria nesuprasi galima ar ne) ir is jos vaziuoja i
perkunkiemio gatve (is aiskteles kryptis gaunasi "tiesiai")