Tema: Re: automobilio remonto padengimas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2010-01-05 11:30:52
as kai grynu sniegu ar ledu vaziuoju apsidairau ar niekam netrukdysiu ir
patikrinu kaip sukibimas stabdant kad is anksto zinot kas bus kai reikes
stabdzius spaust. tada zinai kiek metru reikia laikytis nuo kitu kelyje,
kiek gali vaziuot ir kada pradet stabdyt reikia. jei atsitrenki i siena
ar i medi, reiskia neapskaiciavai is anksto