Tema: Re: del vengimo moketi atlyginima
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-29 11:52:41
Mano dėdė dėl to paties teisėsi. Nurodė ieškinyje, kad buvo sutarta žodžiu už nuvažiuotus kilometrus ar pan. Savininkas
nesusiprotėjo užginčyti (bandė kitaip išsivartyti - tipo buvo padaryta žala, tačiau nepasidomėjo, kaip atrodo žala pagal
DK), taigi teismas ramiai viską ir priteisė.

O šiaip, kuo anksčiau pradės procesą, tuo daugiau šansų ką nors gauti, nes jei nemoka, gal jau ir turtą tyliai bando
išparduoti.