Tema: Re: Rankpinigai ir netvarkingas auto
Autorius: Sharkius
Data: 2009-12-21 20:19:05
"trinity" <trinity5@yahoo.com> wrote in message
news:hgmhnm$5dg$1@trimpas.omnitel.net...
> tai tas diedas gal neturejo isvis jokio popieriuko/pisulkos? :)
>
> linksmiausia dalis sitoj istorijoj butu vis tik, jei savininkas
> isregistruotu masina, jei supras kad jos niekaip nebeatgaus :)
> o dar linksmiau, kai pirkejas nezinos apie isregistravima, kai policija uz
> kokius dirzus sustabde paklaus is kur gavo neregsitruota masina, patikrine
> per racija numeriu bukle.

pofig, nieko nebutu, beveik metus vazinejau su tokia masina pats to
nezinodamas, ir apdraudes buvau, ir policija baude, ir naktimis stabdydavo,
ir TA legaliai be jokiu kabliuku ejau, niekam neuzkliuvo... tik va, karta
www.regitra.lt pasitikrines aptikau, jog masina isregistruota, nuvaziavau i
ta pacia regitra, paaiskejo kad numerius kazkas "pavoge", dokumentus pamete,
o masina i metala pridave. Paklauses ka daryt su uz lango stovinciu
blizganciu automobiliu su visais numeriais ir dokumentais, gavau
pikimo-pardavimo sutarties blanka, ant palanges parasiau sutarti,
susimokejau uz naujus numerius, palaukiau pusvalandi ir isvaziavau laimingas
su katik iregistruota masina:). Tiesa, tam paciam automobilyje variklis buvo
idetas is po siai dienai neisregistruotos auto, taciau tai irgi niekam
neuzkliuvo, jo numeri irase i to paties isnaujo atgimusio automobili
popierius:).