Tema: Re: Teisinis klausimas del programines irangos
Autorius: LiutasVegetaras
Data: 2009-12-19 10:03:27
Yra baudziama uz neteiseta atgaminima pagal ATPK (ka ir bando padaryti
LANVA su linkomanijos vartotojais). Atgaminimas is esmes yra kopijos
sukurimas.
Bet yra asmeninio atgaminimo isimtis (ATGTI 20 str.), kuri leidzia
asmeniniais tikslais atgaminti visus autoriu teisiu saugomus kurinius
isskyrus kompiuteriu programas ir duomenu bazes.

O siulomas variantas, mano manymu nesuveiktu, nes jei rastu veikiancias
programas, nesvarbu kur jos butu irasytos, tai galima laikyti ju
atgaminimu ir baust. O ka baust ar darbdavi ar darbuotoja jau
irodinejimo dalykas.