Tema: Re: Del is ES fondu finansuojamu projektu
Autorius: lengvai
Data: 2009-12-19 01:45:48
turi būti nurodytas pasiūlymų pateikimų terminas. Apklausa gali būti
vykdomu raštu (įsiskaito ir e. paštu). Kai viešąjį pirkimą atlieka
neperkančioji organizacija, reikalavimai yra labai švelnūs, ypač dėl
apklausos. Iš esmės turi būti palyginti trijų tiekėjų pasiūlymai. Įmonė
gali reikalauti teikti pasiūlymus tiek e.paštu, tiek paprastu paštu, jei
neatitinki reikalavimus, tavo pasiūlymas atmetamas. Tačiau kvietime
teikti pasiūlymus būtinai turi būti nurodytas terminas iki kada pateikti
pasiūlymą.