Tema: Re: Dėl įmonės bankroto ir likusio turto pardavimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-17 15:28:14

> Nuliai teisingi. Siūloma 10 tūkst., likutinė 90 tūkst., nesunku gauti 30
> tūkst. Lt.

Neteisingai supratau. Nes paprastai tokiose imonese likutine turto verte
buna 1 ct :).

> Ar likutinė vertė yra „pakankamas įrodymas“?

Praktiskai nieko bendro neturi su realia verte.

>Ekspertų įvertinimų nėra ir negali būti, nes tų medžiagų niekam išskyrus
>fenikso dalyvius bei bankroto administratorių nepavyksta pamatyti. Nuvykus
>į sandėlius vis paaiškėja, kad medžiagos „laikinai išvežtos“.

Briedas kazkoks. Kaip kreditorius turi teise dalyvaut sprendziant klausimus
del turto pardavimo, todel turi teise ir susipazinti su turtu - kiekiu,
bukle, etc. Raštu į administratoriu. Nors jei turtas vaziuoja, laikyciau,
kad jis jau isvaziavo.

> Pirkėjas atsirastų, net ir aš pats noriai sudalyvaučiau.

Informuok apie tai raštu administratoriu, nurodydamas, kad nori susipazinti
su turtu ir ji pirkti.

> Tai kad kreditoriai nesutaria. Buvau tame susirinkime ir klausiau kas tai
> yra, bet atsakymo nebuvo. Pasiūlė sekti informaciją BA puslapyje
> http://www.bap.lt/turtas.htm.
> Tiesiog bijau, kad nebūtų „šaukštai po pietų“ kai tą informaciją
> pamatysiu.

Čia administratorisu taip pasiule? Taigi jei tai nera nera nekilnojamas
turtas, kaip parduoti bankrutuojancios imones turta sprendzia kreditoriai.
Dabar gaunasi, kad kreditoriui siuloma suzinoti ka nusprende kreditoriai
einant i kazkoki puslapi. Nieko nepripainiojai? Nes skamba kaip ryzos
kumeles sapnas.

> Tos sutartys tipinės ar kiekvienu atveju vis kitokios, kur jos turi būti
> paskelbtos?

Niekur neturi skelbti. Kreditoriai sutaria - parduodam ta ir ta turta
tokiomis salygomis. Administratorius pagal tas salygas paruosia sutartis ir
turta parduoda.

> Ir kaip galima dalyvauti pirkime net nemačius prekių, o sprendžiant tik
> pagal abejotino tikslumo sąrašą? Kas būtų, jei paaiškėtų, kad kai kurių
> sąraše minimų prekių realybėje nėra?

Klausimai Rokiškio psichiatrinei. Galiu savaitgali perduot - ten busiu. Nes
realiai taip negali buti.

> Turiu norą pašikti reikalus fenikso dalyviams pateikdamas pirkimo
> pasiūlymą pagal likutinę vertę, bet bijau nusvilti.

Teismas. Kaip tau, jei nori rezultato, o ne proceso - su advokatu. Nes
procesas kita puse turetu tik dziuginti.