Tema: Re: kokybės garantija
Autorius: Vejas
Data: 2009-12-17 10:56:36
Garantija ir nekokybiška prekė šiek tiek skirtingi dalykai kiek domėjausi.
Jei prekė yra nekokybiška tai nesvarbu kada tas brokas išaiškėja - jis turi
būti taisomas arba atlyginami pinigai (tokiu pat būdu esu gražinęs vilnonį
kilimą į SBA, nes jis niekaip nenustojo šertis, nors pardavėjai žadėjo, kad
po metu turėtų nustoti). Nebent brokas aprašytas ir vartotojui aiškiai
išaiškintas pirkimo metu.
Garantija, man rodos yra gedimų šalinimui.

Cia viskas IMO. Reikėtų vėl pasitikslinti įstatymus, kad galėčiau tvirčiau
sakyt.