Tema: Re: Ekspertu, uzasakytu pagamintu baldu kokybei? nustatyti ...ir tt +kb
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-16 08:36:39
Nesigaminai pas mano žmoną, tai taip tau ir reikia. :)
O jei rimčiau, šiaip tai tokie fakapai yra žiauru. Ar tu ten su kokiu ultravioletu pašvietei tas dureles, ar taip realiai atrodo? Ir paskui stumia ant visų baldininkų, kad vėluoja, kad chaltūrą daro.

Beje, viena specializuota įmonė parduoda tokį neblogą valiklį, ir manau kiekvienas padorus baldžius jo turi užsipirkęs. Taviškis, matomai, sutaupė papildomus 28 Lt.

Kiek sumokėjai už virtuvę? Fasadai - MDF ar blizgi plokštė?
Maniškė kažkam skaičiavo panašią virtuvę, bet jie rado, kas pigiau gamina. Kažin, ta pati virtuvė? Dėl kreivumo - įmesk geresnės kokybės nuotraukų, kur kokie kreivumai.
Dėl ekspertų - sorry, neparekomenduosiu nieko, nesusidūręs.

Jonas