Tema: Re: pajamos is uzsienio
Autorius: RJ
Data: 2009-01-26 22:09:21
Blemba gi rasiau.. Iki balandzio menesio deklaruoji bapkes vmi.lt.
Parasai kazkurioj formoje, kad pajamos is uzsienio, nurodai kodus,
nurodai, kiek sumokejai mokesciu ten ir t.t. ir pan.
vmi.lt papraso patikslinti deklaracija. Tu jiems kisi pazyma is uzsienio
darbdavio, tax'u ir t.t. Jeigu ji angliskai, pasikolioji su vmi, bet jie
perskaito.
Nezinau kaip kitur, bet Airijoje metu pabaigoje darbdavys duoda pazyma
kiek esi gaves NETO, kiek sumokejai mokesciu. Panasia pazyma gauni
kai iseini is darbo. Ta pazyma puikiai sueina vmi. Ar jie tikrins paskui ta
pazyma- kaip ir ne mano reikalas.
Su Airija nera dvigubo apmokestinimo, taigi mokesciu cia nemokejau.

Jeigu sugebesi pagrysti pajamas- kodel turetu vmi kreipti demesi?

"siaip" <s@s.s> parašė naujienų news:glk2aa$g4t$1@trimpas.omnitel.net...