Tema: Re: pajamos is uzsienio
Autorius: Agro
Data: 2009-01-23 14:25:46
Na pasekmes aiskios - jei nedeklaruoji, o VMI pamato tavo pajamas saskaitoje
ir jiems itartina, busi iskviestas ir paklaustas kodel nesumokejai mokesciu,
tada issireikalaus mokesti plius bauda. Perkant NT tai dabar nereikia
irodyti is kur gavai pinigu, ISSKYRUS jeigu VMI pasirodys itartina kas nors,
tada gali paprasyti irodyti pinigu kilme. Bet tai reti atvejai. Pas mus dar
nera iteisinta Islaidu Deklaravimas. Siaip esu girdejes i saskaita gavus iki
50 000 kazkur, tai dar nebus VMI pranesta ir jiems neidomu.
Agro