Tema: Re: Ambasados teritorija
Autorius: ledasl
Data: 2009-01-22 11:23:39
tai amerikieciu ambasados is viso paranojiskos. Yra sustabde gerokai pries
ju ambasada, kai is ten automobilis isvazinejo, tai ten su visokiais
vartais, pakeliamom apsaugom ir kt. tai pas juos nepastebetam papulti be
sanso. o dar ziurek, jei papulsi, tai ir nusaus, kaip gresme nacionaliniam
saugumui..