Tema: Re: mumis vs. anstoliai
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-11-08 21:36:39
Paprasyk 'balos nemates' teismo sprendimo nuosprendzio ir nurodyk kaip papildoma pagrinda (precedenta) savo prasymui
pagristi. Antstolis abejoju, kad grazintu pinigus geruoju, bet pabandyti paprasyti reiketu. Paskui i teisma ir ten
pasirasot taikos sutarti. O tada lai anstolis duoda policija i teisma regreso tvarka.