Tema: Re: mumis vs. anstoliai
Autorius: G..@home
Data: 2009-11-08 20:36:40
och tu velniai kai cia...
tas pats buvo ir man. drauge gavo bauda 20lt uz ne vietoje pereita gatve. as
sumokejau bauda nurodes jos varda pavarde... galiausiai atejo anstoliu
laiskas. buvo issiaiskinta, bet del visokiu ju grasinimu teismais teko jiems
dar sumoketi uz "darba"... dabar jau matau kad jie "neteisetai" is manes
paeme pinigus. galima kazka padaryti? noretusi is principo...