Tema: Re: Kas labiau kaltas ar provokatoriai, ar tas nelaimelis ?
Autorius: Ignas
Data: 2009-11-03 11:15:07
"potencialus pedofilai"... Ble, jau darosi panasu i ta anekdota, kur tipo "iranki tai turi, vadinasi kaltas". Darom statymus - kada bus uzpultas / sulaikytas / minios nulinciuotas pirmas vyras, laikantis ant keliu ar uz rankos SAVO mazamete dukra? Manau, kad jei tokiu tempu bus einama i prieki, tikrai bus dar iki nauju.