Tema: Re: Atlyginimo issireikalavimas
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-10-23 10:16:51
Tai ką veikia įmonės su darbuotojais tiek laiko, jei negeneruoja pajamų?
Jei visgi generuoja, tai kas tuos srautus valdo taip, kad darbuotojams špygą, o pats vadovas, matyt, per ofšorus
praplauna ir su nauja tačka važinėjasi?

Kažkoks sadomazo gaunasi. Duokit man tokių darbuotojų, kad nuo sausio be algų varytų - geriau nei vergovė. Kartais
atrodo, kad egzistuoja kažkoks paralelinis pasaulis...