Tema: Re: Atlyginimo issireikalavimas
Autorius: nu blyn
Data: 2009-10-23 09:56:08
Nu bet jei nemoka, vienam pazystamui nemoka nuo sausio, aisku jis kitoi kontoroi dabar dirba, bet buvusi darboviete skolinga, nebankrutavus, bet nemoka, ale palauk biski mums dabar sunku kai bus pinigu sumokesim, esamiems darbuotojams visos algos ismoketi neiseina. Be teismo niekaip, o i teisma nesinori.
P.S. jei del isejusio darbuotojo esami darbuotojai gaus maziau, tai nuo buvusio kolegos gali ir i galva gaut :) I galva gal ne taip tiesiogiai, bet bendrauja jis su buvusiais kolegom, algos jie visos nemato, sedi ir tikisi kad nukris pinigu, ir jei dabar davai paduodu i teisma ismokes man visas iseitines,atostoginius, skola, susidaro nemaza suma, kas likusius darbuotojus paliks be menesio algos. Kaip elgtis atsizvelgiant ir i zmoniskuma ?