Tema: Re: Patarimo del BMS ir atstovo garantijos
Autorius: useris
Data: 2009-10-22 08:46:39
Jie yra isipareigoje, todel negali taip imti ir nesilaikyti isipareigojimu, 
o prekybos gali nebetesti, ju niekas nevercia prekiauti. Jei as pasiimsiu 
paskola ir sakysiu, jog sustabdau veikla, nebedirbu ir nemoku paskolos, tai 
irgi viskas gerai?

"pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message 
news:hbord2$h5u$1@trimpas.omnitel.net...
>o pasakyk prasau, terminas "sustabde veikla" tau nieko nesako?
> ir ar garantiniu isipareigojimu vykdymas- tai nera veikla? kuri 
> sustabdyta?
>
> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message 
> news:hbo1se$tf$1@trimpas.omnitel.net...
>> juk jie nebankrutuoja, tik sustabde veikla, tai turi laikytis garantiniu
>> isipareigojimu
>>
>> "NicMC" <nomail@invalid.domain> wrote in message
>> news:hbntul$u7t$1@trimpas.omnitel.net...
>>> useris wrote:
>>>> Sveiki!
>>>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, 
>>>> taciau
>>>> KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas juos.
>>>> Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo galeciau
>>>> reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko galiu
>>>> reikalauti?
>>>>
>>>>
>>>> Dekui!
>>>
>>> Rašyti BMS'o bankroto administratoriui raštą, kuriuo prašytum įtraukti į
>>> kreditorius, kartu su eGZpertų išvadomis dėl ausinių. Tada laukti 
>>> bankroto
>>> proceso judesio ir sėdint 3'ios eilės kreditoriuose(o gal ir 4'os) nieko
>>> negauti...
>>> P.S. Į temą tau jau atsakė. Čia teisinis kelias, jei joks UAB'as tau
>>> nesisiūlo geranoriškai padėt...
>>
>>