Tema: Re: Patarimo del BMS ir atstovo garantijos
Autorius: pjezo
Data: 2009-10-22 08:42:58
o pasakyk prasau, terminas "sustabde veikla" tau nieko nesako?
ir ar garantiniu isipareigojimu vykdymas- tai nera veikla? kuri sustabdyta?

"useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message news:hbo1se$tf$1@trimpas.omnitel.net...
> juk jie nebankrutuoja, tik sustabde veikla, tai turi laikytis garantiniu 
> isipareigojimu
> 
> "NicMC" <nomail@invalid.domain> wrote in message 
> news:hbntul$u7t$1@trimpas.omnitel.net...
>> useris wrote:
>>> Sveiki!
>>> BMS pirktos ausines sugedo, garantija nepasibaigusi. BMS neatraso, taciau 
>>> KOSS atstovas Audiotonas atrase, kad galiu nunesti remontui pas juos. 
>>> Remontuoti nenoriu, jei nesciau BMS'ui, tai kaip is pardavejo galeciau 
>>> reikalauti pakeisti ar grazinti pinigus, o kaip su atstovu? Ko galiu 
>>> reikalauti?
>>>
>>>
>>> Dekui!
>>
>> Rašyti BMS'o bankroto administratoriui raštą, kuriuo prašytum įtraukti į 
>> kreditorius, kartu su eGZpertų išvadomis dėl ausinių. Tada laukti bankroto 
>> proceso judesio ir sėdint 3'ios eilės kreditoriuose(o gal ir 4'os) nieko 
>> negauti...
>> P.S. Į temą tau jau atsakė. Čia teisinis kelias, jei joks UAB'as tau 
>> nesisiūlo geranoriškai padėt... 
> 
>