Tema: Re: Marijos_zemes_LAW_perlai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-15 15:07:01
Administracinių teisės pažeidimų bylas - taip. O ikiteisminį tyrimą prižiūri (jam vadovauja) prokuratūra. Kas realiai vykdo - apie tai jau šnekėjom.
Dėl statistikos - good job. Diagramos visada yra gerai.

Dėl dalyvavimo veikloje - teko man porą kartų užsiminti (1k - komisaras, kitą kartą - tyrėjas) apie norą tapti policijos rėmėju. Na, žinok patirtis tai visiškai neteigiama. Kaip į nenormalų pažiūrėjo.