Tema: Re: Marijos_zemes_LAW_perlai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-14 17:08:02
Nesakyk, Linai. Būtų ten nors kiek smagiau, jau tupėčiau. Ne, negaliu tvirtinti, kad bandžiau ir nepatiko. Bet man užtenka to, ką iš šono sužinojau. Galbūt, jei man ten mokėtų tiek pat, kiek gaunu savo dabartiniame darbe - visai įdomu būtų sudalyvauti. Ir, be abejo, dar apie krūvius galima būtų padiskutuoti. Kai užkraunamos "normos", tai bet kokio darbo rezultatas bus šūdinas. O tiksliau, DAUG šūdinų rezultatų, ir nei vieno normalaus iki galo.

Jei tu manai, kad aš kažkur neteisus - plyz įtikink mane.