Tema: Re: Pavėluotos sąskaitos
Autorius: John Smith
Data: 2009-10-12 22:01:42
vienoje dideleje kontoroje tokiu atveju kaltas asmuo sumokedavo PVM dydzio
bauda imonei
beje visiskai oficialiai
kai ivede tokia tvarka veluojanciu saskaitu skaicius zenkliai sumazejo :)
ir dar, jei laikotarpis jau uzdarytas, kai kuriose programose si operacija
pasidaro kiek sudetingesne nei tu manai