Tema: Re: Elektroninis teismas...
Autorius: RJ
Data: 2009-09-18 22:49:13
xexe...
Beje, skaiciau senai kazkokia SF knyga. Spoileris is
atminties:
Kazkokia planeta valdo isrinktas valdovas ala karalius.
Valdovas tai priima, tai atmeta, tai siuncia is naujo
apsvarstyti istatymus, kuriuos leidzia isrinktas parlamantas.
Niuansas tame, kad tas valdovas jau valdo apie
100metu, o pacio valdovo nesimato pasirodant liaudziai
jau desimtmetis. Visokiu minciu kyla liaudziai, bet nusiusti
istatymai gryzta su atspaudu- "OK"/"Atmesti"/"Persvarstyti"
Ir planeta klesti! Herojus, kazkaip ilenda i tuos rumus
ir pamato mechanizma, i kuri konvejeriu ateina atspausdintas
parlamento istatymas ir tas mechanizmas randomu musa
atspauda "OK"/"Atmesti"/"Persvarstyti". :D
Taigi treado autoriui gal tikrai verta paskaityti SF ir gal
suprastu, kad viskas gali buti daug paprasciau? :D

P.S. Nei knygos pavadinimo, nei autoriaus, nei tikslaus siuzeto
nepamenu, bet kai treado autorius parase posta, prisiminiau
si apsakyma :D