Tema: Re: Interneto pokeris ir pajamu mokestis
Autorius: Ninja666
Data: 2009-09-16 13:18:25
Tadeliuzz wrote:
> Lsiu pokeri internete, susidare visai padori suma (keleto k lt eiles), noriu bent dali nusiimt. Kaip bus su pajamu mokesciu, is viso kaip vmi ziuri i tokius dalykus?
> ---
> Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/

a) Mokėti mokesčius reikia
b) VMI nesusidomės. Nebent kas nors tave pastukalins. Bet ir tai
nereiškia, kad jiems bus įdomu. Tam kad susidomėtų, turi viršyti tam
tikrus apribojimus, kuriuos viršijus bankai priverstinai informuoja FNTT
ar ką ten. Apie sumas sklinda legendos. Mano girdėtose legendose buvo
minimi 40klt/mėn, reguliarūs pervedimai, 20klt ekvivalento keitimai valiuta,