Tema: Re: Dėl baltų centų
Autorius: Glebas
Data: 2009-09-15 11:06:40
200Lt tai yra 3-4 dienų apyvarta autobuse kai kuriuose maršrutuose. Kaip manai, kokias tada sumas reikia vežiotis? O jei tokie bus 3-4 žmonės su 200 ar 500Lt kupiūrom?
Tiesiog visur reikia protu vadovautis...
Pasiūlymas būna paprastas - palauksiu stotelėje kur yra kioskas, kol nueisi ir nusipirksi. Atsakymas dažniausiai būna "Ne, neisiu"