Tema: Re: buto paskola swedbank
Autorius: Silvano
Data: 2009-09-14 10:54:26
kabinetis gali prie ko tik nori, klausimas ar kam nors bus idomu bent jau
pasisneketi su tavim ta tema. o visi galimi procesai yra kur kas brangesni
nei 100 litu ir tokiu atveju praktiskai visiskai be perspektyvos. as net
neabejoju, kad jie gana nesunkiai pagristu ta 100 lt kaina uz veluojancio
skolininko administravima ir reikiamu veiksmu ivykdyma (tame tarpe ir laisko
issiuntima)...