Tema: Re: nuosavas namas ir komercija
Autorius: Gintas
Data: 2009-09-14 10:43:29
Situacijos papildymas

Greta namo, ish vienos puses mazhas, garazho lygio servisas evoliucionavo i
didelį servisą.
Dabar ish kito sklypo shono steigiama autodaliu parduotuve.
Jaučių, kad tai prie gero (gyvenimo kokybes atzhvilgiu) neprives.
Servisas dirba kiekviena diena nenormuotai iki 21 val. t.y. bulgarkes,
svarkes ir kitu irangimu garsai. Ka bekalbeti apie serviso lankytoju (o
ateityje ir parduotuves) keliama triukšma.
Yra itarimas, kad šildymui naudoja seną autom. tepalą ir shiaip ten
uzhsivezhes dideli shiukshlyna nes smarve ta parodo.
Reikia pradeti kalbetis su jais, kad apginti savo teises i ramybe tik
nesuprantu kokia forma tai daryti ir kuom remtis.
Taigi kur aš galiu kreiptis ir kokiais pažeidimais skustis del serviso
veiklos? Aišku pirma pasikalbesiu su savininku, gal to užteks,bet reikia
prieš tai
informacijos kokios mano teises ir kokios jo.