Tema: Re: ar yra kokia galimybe atsiimti savo ambulatorine kortele is gyd istaigos paciam?
Autorius: bill.tallman
Data: 2009-09-04 19:30:12
Atsispausdini įstatymą ir eini.
Jeigu ištikro yra toks ministro įsakymas kad neduoti į rankas, tegul tau jį
parodo.
Čia galbūt yra dviprasmybė, kad jie kaip ir saugoti kortelę turi, bet kaip
ir pateikti turi kai klientas paprašo.

O šiaip kodėl tau netinka kad jie padarytų visos kortelės kopiją ?

PACIENTŲ TEISIŲ IR ŽALOS SVEIKATAI ATLYGINIMO ĮSTATYMO PAKEITIMO
ĮSTATYMAS
2004 m. liepos 13 d. Nr. IX-2361
Vilnius
6 straipsnis. Teisė į informaciją
6. Paciento pageidavimu turi būti pateikta ligos istorija, ambulatorinė
kortelė ar kiti paciento medicinos dokumentai, išskyrus atvejus, kai tai iš
esmės gali pakenkti paciento sveikatai ar sukelti pavojų jo gyvybei. Tokiais
atvejais apie informacijos teikimo ribojimus gydantis gydytojas pažymi ligos
istorijoje. Psichikos ligonio teisės susipažinti su paciento medicinos
dokumentais ypatumus nustato Psichikos sveikatos priežiūros įstatymas.
7. Pacientas turi teisę prašyti, kad jo lėšomis būtų padarytos jo ligos
istorijos ir (ar) kitų medicinos dokumentų kopijos. Ši paciento teisė gali
būti ribojama tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Gydytojas
privalo paaiškinti pacientui įrašų jo ligos istorijoje prasmę. Jeigu
paciento reikalavimas yra pagrįstas, gydytojas privalo ištaisyti, užbaigti,
panaikinti ir (ar) pakeisti netikslius, neišsamius, dviprasmiškus duomenis
arba duomenis, nesusijusius su diagnoze, gydymu ar slauga. Jeigu gydantis
gydytojas nesutinka su tokiu paciento pageidavimu, ar paciento pageidavimas
pagrįstas, sprendžia gydytojų konsiliumas.