Tema: Re: Paduodam Registru Centra i teisma?
Autorius: RobeNebijaka
Data: 2009-09-02 15:41:43
Neaiškink nieko tu nesupranti...
Čia tas pats variantas kai atėjau į polikliniką neužsirašęs nes kažkas
nesuvede mano gydytojos tvarkaraščio į sergu.lt ir mandagiai klausiu ar
priimsite mane aš noriu tik pas skrandžio gydytoją pakliūti ir cukrų
kraujįje išsitirti. Atsakymas: Nieko nepriimsim reikia užsirašyti turim
pilna pacientų. Aš: bet taigi čia du popieriukus reikia išrašyti. Seselė:
aha du poperiekus čia viskas dabar su kompiuteriu daroma.

Tuomet man kvailam ir dašuto, kad kompiuteris yra velnio išmislas ir jis
skirtas gadinti žmonėms gyvenimus ir trugdyti dirbti.