Tema: Re: kaimynui šlampa lubos
Autorius: ttt
Data: 2009-08-27 18:37:46
Nieko tau cia nepatarsi. Jei kaimynei bega, o sutaisyti pas tave
neisgriovus neiseis - tada reiks griauti. Pagalvok pats, ji su
slampanciom lubom ilgai negyvens, nes slaps kuo toliau tuo daugiau.

Suprantu kad kaimyne durna, bet zinai, tarkim bandau save
isivaizduoti.. Gyvenu sau ramiai, ateina kazkas kas virsuje
remontuojasi ir sako keiciam stova... gal net ir as is karto
nesutikciau.. ypatingai jei kazka griauti reikia, nes as gal visai
nenoriu dabar dulkintis ir tt.

O jei pakeisi stova tik tau ir kaimynai, tai blogo sujungimo problemos
pereis ant jos, nes naujo ir seno jungimas bus tarp jos ir jos apatinio
kaimyno... As sutikciau tik visa stova keisti.

lingus explained on 2009.08.27 :