Tema: Re: kaimynui šlampa lubos
Autorius: Ramus
Data: 2009-08-27 18:24:49
Pas mane labai panašus atvejis - keičiant vamzdyną kaimynas ne tik kad $
neprisidėjo, bet ir neįsileido santechnikų į savo butą. Santechnikai
perspėjo, kad stovas kaimyno bute labai senas ir ankščiau ar vėliau pradės
leisti.
Pradėjo. Po 5 metų. Kaimynas rašo skundus. Reikalauja pinigų grynais už
nežinia ką.  Be rezultatų.
Seniūnija liepia pasikeisti stovą, tas užsispyręs rodo pirštu į virsų ir
nieko neleidžia daryti.
Butą apdraudžiau, pasiūliau kreiptis į mano draudimo bendrovę, jei turi
pretenzijų. Skundų rašinėjimai baigėsi. Net pamiršau.

Apsidrausk butą ir pasiūsk "gerą" kaimyną šieno ravėti.