Tema: Re: Ar galima siais laikais legaliai gauti atlyginima, isvengiant banku paslaugu?
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-25 17:01:48
Tegu tavo amerikonas nepizdit, kaip jis nuejes i eilini savo banko skyriu
gali be problemu nusiimti 200.000 mirusiu prezidentu. O jei darbdavys toks
nieksas, kad alga pervedineja i saskaita ir neikaip nesutinka kitaip, tai
pas mus irgi kaip amerikose - vergove ir priverstinis darbas kiek pamenu
panaikinti.

O tu atsiimineji SAVO pinigelius, kuriuos tau sutiko pasaugoti uz uzmokesti
ir salygas, ant kuriu tu pats pasirashei.