Tema: Re: Ar galima siais laikais legaliai gauti atlyginima, isvengiant banku paslaugu?
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-24 18:37:41
sudinas ir kitoks reikalas-kai gaves alga i kortele, negali ta pacia diena viska pasiimti grynais, nemokedamas papildomo uzmokescio bankui. Alga tarsi tavo, taciau noredamas ja pacupinet-turi sumoket bankui. Pataisykit mane, jei kas pasikeite.....Kiek praranda zmogus, pasiimdamas SAVO  PINGUS,  nuo saskaitos, i kuria ikrito 600tuks uz parduota nama?