Tema: Re: Ir vel apie mokescius vengiant banku ...
Autorius: Fred
Data: 2009-08-23 13:49:02
    Aga, tikrai toks gali but dalykas ... Na o, sakykime, jei kokia bauda gauciau, jei vairuotojas buciau, ar kaip zuikis, jei bauda gauciau, kaip galeciau atsiskaityt grynais oficialiai, jei baudos skyrimo momentu grynu tiek neturiu?
    Apskritai, ar yra toks istatymas, kuris gali neleisti atsiskaityti grynais?