Tema: Re: Del etatu biudzetineje istaigoje
Autorius: NicMC
Data: 2009-08-15 23:02:38
Nu galų gale, nėra gi tokio dalyko kaip "etatas". Yra darbo diena
sudaryta iš darbo valandų. Sudarydamas darbo sutartį sutari dėl darbo
laiko. Jei yra papildomas darbo laikas, už apmokama papildomai,
remiantis Darbo Kodeksu. T.y. žiūrim tabelius - sutampa juose nurodytas
darbo laikas su darbo sutartyje nurodytu laiku, ar viršija. Atitinkamai
skaičiuojam darbo užmokestį.