Tema: Re: Q: Automobilio valstybiniai numeriai
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-11 12:57:31
IMHO susigalvoji problema lygioj vietoj.
imeciau nuoroda kaip sekmingai uzdetas numeris ant to bamperio, o funkcionalumas nemanau kad labai nuketes, zinoma nebent ketini sita auto ekspotuoti prie kokiu +40 ir minti "dugnais", tada jo, gali nepakakti oro srauto radiatoriaus ausinimui...
bet LT salygom ir dargi eksplotuojant keliuose- nenukentes tas joks funkcionalumas...
nebet tik nukentes paties ego ir estetikos pojutis:)
na bet jis kencia pas daugeli del daugelio dalyku...
pradedant draudimu tamsinti priekinius langus, baigiant reikalavimu vazineti su sviesom diena:)